Ute på havet

VÄÄGEN vart är vägen alla letar efter vart tog den vägen? Blåser in å andas ut! Känner något men vet inte riktigt vad, bekräftelse? Nej bara något lugn och trygghet men vad hände där? Ingen som vet! Vet inte något alls. Tror bara att jag behöver nått men vet ej vad äh orkar inte tänka mer på sånt jag vet vart de leder så vi 'glömmer' allt och låtsas som ingenting och väntar på att de händer nått nytt! Jag vill åka båt ute på havet där kan man vara tyst med varan utan att de gör något bara vara. Fast för tyst får de aldrig bli för då vandrar jag tillbaks till den ända som gjorde mig osäker som en liten men på nått sätt ändå trygg? Eller bara bekväm... Då dansar vi på bordet istället! Glömmer driver fritt och ramlar omkull ;) haha fan de var nått med de där som jag inte blir klok på!

Kommentera här: