and some days in October

Lately I've done nothing much at all, xcept that I've worked for three weeks at a preschool and partying with nice ppl. okey so here you get it in photos
Ja, jag var ju och hälsade på hos far min för första gången efter flytten, för att rota lite i mina lådor och hitta lite kläder och framförallt mina termotofflor <3 det blev mycket soffhäng och en kräftkväll med massa champagne den helgen i alla fall.
 
Jag har även varit med Fia på grönan massa gånger och sett bl.a. den svenska björnstammen och The Hives, vi festade några helger där, en kväll med fina å hans "grabbar" + en portabel  tattoostudio som ledde till två MYCKET VACKRA impuls tatueringar av en aningen påverkad tatuerare... Precis som de ska va!
 
Elina har vart på besök och vi var hemma hos Sofia och hade en riktigt mys filmkväll och lite "soffsurfing". Dagen efter åkte jag och Elina tillbaks till stan och gick i affärer tills det blev kväll och vi åt en finmiddag (plankstek å cider) på Drottninghof med Sofia, Lisa och Carro. Kvällen fortsatte med en utgång på mitt nya favvo ställe. Nästa morgon blev det en riktig superfrukost med allt som kan behövas och så åkte vi och hälsade på Lisa och kolla lite film innan jag drog hem och sa hejdå till Elina som flyttade till London på Tisdagen.
 
Efter det har jag inte gjort mycket mer än att se film med Sofia och myst med fina och... såklart skypeat som satan med Elina! Jo juste det var kanelbullensdag igår och jag och storasyster bakade fina bullar mmhm.
 

Kommentera här: