Lördag

Ojojoj sjukt skum lördag, skulle inte ens festa och sen slutade det med att hela jag vart svart sminkad inför maskerad som hölls i vår och grannarnas lägenhet. De var bara sjukt skum kväll, vet inte riktigt om den var bra... Mer bara, vad hände egentligen och var det bara det. Två par skor försvann innan dem blev upphittade. Bada gjorde vi i vårt badkar, Elina, Pelle, jag och så Sofie. Sen gick vi till flottagårn' och gjorde... nått. Vet att jag var dum och arg igår, minns att jag skrek i telefon men varför vet jag inte. Sen hem, väcka Sofia för att vi glömt nycklar, laga mat, face timea tills han somna å så försöka sova själv. Vakna upp på söndagen vid ett och gå på coop me Lisa å Elina, prata om igår. Fundera över gårdagen och äta lite flingor sen ut och gå med Fia, gick bra trots att häl senan verkar vara inflammerad och gör sjukt ont om jag suttit still och sen ska resa mig och gå. Aj. Kollade på film; the three of life' fatta inte handlingen eller sammanhanget så bra, men estetiskt sett en sjukt cool film att titta på med bra ljud. Så om ni ser den, se den som om ni var på en konst utställning och förvänta er ingen film som typ en drama, och se till att ha bra och högt ljud annars försvinner själva cool effekten.

Kommentera här: