Hello sweden this is a post from Amerika!

Ojj mycket har jag haft för mig ligger just på ett hotell i amerika och kan inte sova så tänkte passa på att höra av mig hit, har de fint å skojj har varit i Canada som var super mys och skoj med brandsläckning och s100 plugg, sen great falls grymmaste jag någonsin upplevt tror jag med brandmännen och larmen och alla roliga och intressanta historier man fått höra de har vart underbart och coolt. Fick vara på station 1 och åka på tre larm och känna på lite adrenalin när de tjöt på brandstation och man skulle hoppa i bilen. Kommer att sakna det så sjukt och daug å allison från Canada saknar man redan men skoj har vi och nu måste jag tänka på annat än sakna för imorgon är de mall of Amerika vi ska på å handla loss! Hare gött där hemma och grattis till lillasyster som fyllt år jag saknar dig puss! (Tyvärr vill de inte fungera med bilder just nu)

Kommentera här: