De blev lite svartare än jag tänkt mig...

Vad har hänt här på senaste tiden då, ja vi har fått studentmössorna som typ inte passade så bra alls, så lite sur vart man... men va gör de hur ofta ska jag ha den, de var ju kul att få den :) Sen parta vi i helgen kul trevlig fredag och lite mycket dricka kanske, när matilda kommer upp dagen efter med en stripp inspelning på en... Men va gör väll de, mycket ska man pröva på så man kan hitta rätt yrke nu när man snart tar studenten. Blev inget på lördagen för min del och sen har de inte vart min bästa helg heller, de går lite trögt med de mesta känns det som... Men de finns en dag imorgon också. Smile people, smile!
Så ska vi betygsätta helgen efter fredag så blir det; 3 brända mackor... Jag gjorde dem själv idag vilket bidrog lite extra till betyget ;D

image description image description

 

Kommentera här: