Nämnde jag att Elina var här

Elina var här för det var sex ljuva sex på tvn, Elina är alltid här när de är sex program på tvn, nästan varje dag snart ja menar fråga Olle å hon e här, för nån dag sen var de om brudar som jobba med telefonsex Grr då var hon oxå här och Annie steppa förbi senast fråga Olle var på... Jag vet inte men jag tror mitt rum håller på att få en sorts stämpel för de e alltid sex tv på nu för tiden. Shit, asså snart kommer alla vara här när de är sex tv. Snart kommer folk börja ha sex i mitt rum, i min säng!! Då drar jag och då är de dem som satt mig i situationen som måste låta mig bo där. Så Elina du vet vad som hänt när jag flyttar in och då får du acceptera det.

Hur dom helst jag drack mjölk och kolla på tv med Elina som åt mina djungelvrål, det var ok för jag fick en hel choklad som hon inte tyckte om, fast de hade vart ok i alla fall.

Kommentera här: