Du gamla, du fria

Nationaldagen och jag känner att de spelar ingen roll vad jag gör, vet ändå hur det blir. Bortsett från det var det grillning nere på udden idag, trevligt och kul sen har jag väll bara legat hemma och kollat på film och tv, kommer inte på nått annat att göra och är ingen fart i någon annan heller. Bestämde mig i alla fall för att inte bo borta under sommarn, för helt ärligt vill jag inte och sen skulle jag inte kunna arbeta med de som fanns heller om jag tänker efter. Jag skulle bryta ihop. Men sen så tänker jag att det var jävligt dumt gjort ändå, för att inte ha ett jobb under sommarn vore skit! Jag blir så djävulskt kluven när det kommer till såna här val. Jag hatar att välja tror alltid att jag valt fel och ångrar mig och velar hela tiden. Hur som helst får jag hoppas att jag hittar nått när jag kommer hem! Ha en bra dag :)

Kommentera här: