Nya året

Startade dagen med att göra mig iordning med Elina och åkte sedan för att möta upp Sofia innan vi begav oss ut mot södertälje och sen vidare till dit vi skulle.

Men planerna ändrades lite där ute så tolv slaget firades i en taxi med Sofia och tur var det väll att det var hon så vi gjorde de bästa av det iallafall, champagnen öppnades på tåget och fyrverkerier fanns det gott om så de var väll bra ändå haha, kom hem vid 3-4 och fick mer champagne av mamma och pratade mig själv till sömns i hennes säng^^. Dagen efter vaknade vi först kl 12 innan vi orkade oss upp och åt brunch hemma i köket.

Sen blev det vidare för film och mys tills vi vaknade(vaknade å vaknade hade knappt sovit på hela natten) vid 8 eller nått av larmet och jag kände mig mer död än levande på vägen hem. Men inte vila nej in i duschen frächa upp sig, ta en mandarin till frulle sen möta Elina på centralen, där fick jag pusta ut och käka riktigt god baguette och en espresso för att vakna och fint sällskap i form av Elina <3 sen hem och möta mamma, Kerstin & Cornelia och ut på café och införskaffning av nytt fodral till iphonen... härligt nytt år de! Men sliten är ett ord som kan beskriva mig just nu. Hoppas på att kunna införskaffa mig en dator snArt också, riktigt snart för det här är inte kul...

 

Kommentera här: