Fan så fort tiden går...

Var försvann alla dagarna, när blev jag så stor. Man har en bild av hur allt kommer att bli men det blir aldrig som den bilden. Man har tankar och förhoppningar om hur framtiden kommer att se ut och om hur saker är, man ser fram emot allt det där, men när man väl kommer dit inser man vad det är man har längtat efter och en del är ju så jävla kul men fan vad mycket jobbigare allt var än man trodde att det skulle vara. De där man sett fram emot inser man har en hel baksida som är väldigt annorlunda än vad det sett ut som, man inser att det ligger hårt jobb bakom alla vackra leenden och en hel del svårigheter. Man förstår varför dem alltid sa till en att ta vara på åren i grundskolan. Jävlar så mycket kul gymnasieåren kommit med, men en hel del slit har det varit, och en hel del har vart riktigt svårt och ledsamt. Jag längtar inte tillbaks men jag önskar ibland att allt varit så lätt som man trodde då. Att man inte hade så många val och all man inte behövde tänka efter så mycket.

Kommentarer:

1 louise:

skriven

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2 Nathalie:

skriven

Tack så mycket Louise, jag ska försöka fortsätta så gott jag kan. Håller helt med dig om kommentarer, man blir glad, och du har en riktigt fin blogg du med! Tack!

Kommentera här: