Den tydliga bilden av en ljusbrun skinnsoffa...

Blir lite rädd, jag har svårt att sova därför är jag mest vaken om nätterna men lyckades halvsomna lite nyss och vaknade lite lätt skärrad efter att ha drömt... Drömde först att jag sprungit ut genom min dörr och krockat med en man som visat sig vara Aron och svimmat av och senare vaknat upp i hans vardagsrum i en ljusbrun skinnsoffa, se honom börja skratta för jag trodde det var en dröm sen somna om och vakna upp igen utan någon i rummet utom ett askfat med en nytänd joint som jag tog upp och började röka samtidigt som jag va livrädd för att någon 'kidnappat' mig för att göra nått dumt och sen var de plötsligt slut och nu springer jag istället mot min lägenhet men denna gång är jag arg och börjar banka huvudet mot huset och märka att min skalle spricker, börja skrika på hjälp återigen se Aron och be han om hjälp, plötsligt sitter vi i hans bil på väg mot sjukhuset och jag vågar inte släppa bägge händerna från huvudet i skräck av att hela skallen ska trilla i två bitar och allt innehåll ska falla ihop...
Jag vet inte om det är sådär jättebra för mig att faktiskt sova... Det fick mig ju att tänka på annat, de är ju bra men det skulle ju kunna vara en aning mindre skrämmande saker... Haha

Kommentera här: