What a beautiful day...

Jag vill ha en liten kompis
(En fin, robust vovve att sitta och prata med, gosa, pussa, leka med, lita på & gå långa promenader med,
Vakna brevid i sängen av läskiga pussar i ansiktet, bli väckt för att gå på kisspromenader)
Sitter i sängen och ser på TV. Det är nått program på ettan med Dregen, kul och intressant. Pratade med mamma idag och lite snabbt kom hon på att nämna att de ska separera en sak jag trott ska ske i ca sex år, men de var ju ändå en lite halv chock att de faktiskt ska göra det. Dagen har varit underbar, började med profil kl 9 på morgonen och drog igång med praktik nästan direkt bara en kort teori genomgång, riktigt kul!
Sen var de hem och ringa en massa samtal och öppna brev från mormor, ett långt fint brev och ett par vantar. Jag ska ringa och tacka henne imorgon då det skulle kommit fram på min namnsdag (Ida). Men nu ska jag laga middag, Kyckling och klyftpotatis. Ha det gott!

Kommentera här: