my loved ones

Hur vet man när det är okej att våga känna sig lycklig igen.
Det har känts svart så himla länge och jag har behandlat mig själv som skit och låtit andra göra detsamma men ändå har så många funnits där för mig. Jag har känt mig glad men så fort allt inte är precis som jag tänker mig så blir jag orolig och rädd för att det ska bli svart igen. Hur länge kommer den känslan att ligga där och komma krypandes in på små timmarna när man är ensam. Jag känner att jag försummar mina vänners känslor och problem, men jag tänker på dem och bryr mig, men det känns som att jag gör för lite för dem fast jag vill att dem ska känna att jag finns där. Jag är så svart inuti att jag inte kan ge dem den positiva feedbacken dem behöver för deras problem. Snälla glid inte ifrån mig för att jag inte ger er vad ni behöver, jag lovar jag försöker. <3

Kommentera här: