Up all night got demons to fight

Japp då var det bokat och klart! På torsdag bär de av till malung med och till de allra underbaraste <3 The sisterhood reunion ;) eller nått sånt.. Haha Taggar inför en Fuckat bra vecka! För de är vad den ska bli! Fan va jag längtat efter de här känner jag nu. Dessutom var jag duktig och bakade grymt goda kardemumma muffins idag fast lite sämre är att jag knappt sovit på två dagar nu :/ blir inte trött på kvällen längre och så orkar man inte dagen, uppe till sex lixom, inte bra! Ska försöka somna efter detta i alla fall. Och angående uppdateringen... Vad ska jag säga när jag äntligen köppte en sladd så att jag kan använda datorn då pajjar hela skiten modemet/routern. lyckat, säger jag bara! Men ska fixas så fort som möjligt. xoxo. Gonatt och önska mig lite tur, känns som jag behöver det i allt just nu <3

Kommentera här: