Don´t cry, just say "Fuck you" and smile

Har hunnit med mycket under tre dagar, som att kolla Hoffmaestro på skansen, GRYMT!
köpt en mycket efterlängtad film på vägen hem...
Sen på onsdag var jag på promenad längs norr mälarstrand till stadshuset och tog en glass i solstolarna, sen på kvällen bjöd mina mysigaste släktingar på middag vid djurgårdsbrons sjöcafe, toppen!
...sett filmen och myst tillsammans med en (för kvällen) väldigt dryg sak <3
Och så idag... vad har jag gjort, gått i affärer köpt smycken och ett linne från MQ och en hel massa skumpa inför söndag och lagat mat! sen blev jag bio dissad oxå :/ så nu ska jag vara hemma med mor och syster och sitta i soffan oh mysa framför en film med ljus och choklad! SO FUCK YOU!!! DISSAREN ;) <3
Varför blir ag aldrig arg på andra än mina familje medlemar... jag kan inte bli arg på folk!

Kommentera här: