Lyckoönskningar till dig Sofie <3

Spårade lite igår...
Man ska nog inte hoppa från balkonger även om snön där nere ser mjuk ut så är den jävligt hård och kall.
Dessutom känner man sig så jävla värdelös när man måste ringa sina vänner efter hjälp att komma hem, när man inte ens kan stå och duscha eller när man måste krypa överallt, dessutom slog jag i huvudet så jag har ont i nacken också, illa. Hatar att vi gjorde det båda två också så att Sofie fick operera sin fot, tur att du mår bättre nu <3
Fan vad jag hade velat vara hemma nu så att man iafl kunde fått skjuts till en läkare och kolla upp skiten... men så blir det när man bor utan föräldrar i en fucking håla.
fan va ledsen jag är på allt igår. Jag tycker inte om konsekvenser.
(Internet pallar inte ladda upp bilder idag så det får jag väll komma med de senare <3)

Kommentarer:

1 myzan:

skriven

Hoppade ni från balkonger?

2 Nathalie:

skriven

Jo jag tror att läget var så :$, men det var bara andra våningen så det var inte så att vi tänkte ta livet av oss om jag råkat få det att låta så. Det var bara något vi fick för oss att vi skulle göra. att tillägga är väll att de är folk som gjort det förut utan att skada sig vi råkade bara hamna väldigt fel.

3 lovisa:

skriven

haft en bra dag?:)

4 Nathalie:

skriven

haha, jo lite jobbigt med kryckor bara men annars så :)

Kommentera här: