05:10 och nu ska jag sova.

Ledsen om jag skrivit för lite på sistone, men jag har knappt något internet i lägenheten så det blir lite jobbigt och eftersom jag fortfarande har ont i foten blir det inte att jag springer fram och tillbaka så mycket med datan. Men jag ska bättra mig och kommer komma med inlägg så fort jag har internet.

Idag spelade jag i alla fall Monopol tillsammans med ett gäng på internatet, det var värsta nya(om det nu inte bara är jag som råkar vara lite efter kanske...) med kortläsare istället för pengar, det var Maddes favorit i början men efter ett tag blev det lite drygt :P Men vi hade kul i alla fall. Nu ser jag fram emot en sov och plugg helg... för jag har nämligen redan städat så det behövs inte, riktigt ordningsamt och fint är det nu. Men nu ska jag somna till Grease, det är redan försent för att jag ska kunna vakna ordentligt imorgon. <3

Tänk om jag hade haft en mysig liten katt nu som morgon besök när jag vaknar <3

Kommentera här: