The small things, you know, they do counts!

Jag är inte så bra på det här med relationer eller så men det finns människor som jag verkligen bryr mig om.

Jag har alltid haft svårt för att tro eller veta om människor i min omgivning tycker om mig, jag räknar oftast med att dem inte gör det för att inte behöva bli så ledsen. Jag tror ofta att dem pratar skit bakom ryggen på mig. Jag har vart med om så många som svikit mig och har alltid växt upp med att inte tro att jag är någon. Men det finns vissa personer som jag faktiskt tror är mina vänner. Och så finns de ju en lite mer knasig, speciell sak som jag har oxå, Sofia... jag vet inte riktigt var jag ska placera henne... Sällskaps djur, sak, blåval XD nä men jag tror att man kanske kan kalla henne för lekkompis, eller hund kanske.

 

Jag är kanske inte den bästa vännen alltid heller, jag glömmer ofta bort saker men jag bryr mig faktiskt, även om ni inte tror det. Och visst är jag glömsk ingen kan säga emot mig här. Jag glömmer ofta bort om dem sagt vad dem ska göra eller om det ska hända något speciellt, det är jobbigt att inte komma ihåg saker jag mår skit när någon kommer och frågar mig om jag kommer ihåg var det var vi skulle göra idag och så har jag glömt bort det, fast de berättade det för mig för tio minuter sedan. Men tro mig när jag säger att det inte är för att jag inte bryr mig, för det gör jag. Jag råkar bara vara en av dem som har ett väldigt dåligt minne.

Tillägnat min lekkompis Sofia <3

Kommentera här: