Jag tycker du är fin

God mat, massa champagne och fin present hos Marie idag, spelade sthlmsspelet tills klockan var runt tolv och t-banan slutat gå, nattbuss hem ikväll igen, fast fick ju sällskap så de gjorde inte så mycket. Nu är jag hemma och ska snart sova, men jag tänker på igår…

Tisdagen var Underbar! Var så glad hela dagen, överenergi så in i helvete, jag kunde inte sluta skratta med Cornelia, vi skrattade mer än jag gjort på länge och det tog bara inte slut.

Inte ens sent på kvällen, då jag åkte till dig (i alla fall…) vi låg och pratade till sent på natten. En massa om dig och lite annat. Jag tycker om att ligga och lyssna, jag tycker om din röst, din lukt och… fan, jag lovade mig själv att inte börja tycka om dig på riktigt men jag tror att jag gör det, fast jag vill inte, vill inte ha något fint jag kan förlora. Jag tänkte på det idag... du är det, fin alltså.

Kommentera här: