Äntligen färdig packat!

Har ägnat de senaste tre dagarna åt att tänka att jag borde packa och nu tog jag äntligen tag i det och så tog de typ bara... okej de tog sex timmar inräknat att jag fika, kolla på tv, kolla bloggar, facebooka och omsorgsfullt byta musik typ en gång i kvarten... haha.
Men nu är jag i alla fall klar, och vet i fan vad jag ska göra, men en kaffe vore inte fel och sätta på musik och springa omkring och hoppa av mig lite... Jag lider nämligen av en ständigtg återkommande överenergi när jag är på bra humör, så den måste jag få ut genom att springa omkring i min lägenhet, dricka kaffe & lyssna på musik
Nu är det iallafall inte långt kvar tills jag ska flytta in i min nya lägenhet med mina hoomiesar. kommer bli awesome. Men måste säga att vi inte fixat internet dit än så de kommer kanske ta några dagar för uppdatering men finns ju iofs internet lite överallt så de blir nog inga problem :) 
Ha en underbar dag, för det ska jag ha!

Kommentera här: