morgontidning - godnatt

Visste ni att de kommer med tidningen typ fem på morgonen, de lärde jag mig idag för det var strax efter att den dunsat in genom dörren som jag lade mig i soffan och somnade för "natten". Efter ca fyra timmars sömn vaknade jag av sms från en fin <3 En riktigt bra start på dagen, blev glad :) sedan hade jag tre timmar på mig att packa ner alla mina tillhörigheter för att åka till landet "mellanlandning" innan vi på söndagen ska fortsätta upp mot norrland och skolan, åker tillsammans med bästaste. På landet var mormor och familjen och så pappa som jag inte sett så mycket av dehär lovet... sen vart det bråk. Nu sitter jag i alla fall framför en brasa med Arne (tummen upp) tidigare på dagen var jag ute och cyklade med lillasystern<3 vi mötte grabs som alla bar på ett varsitt flak... undra vad som händer ikväll? ;)

Kommentera här: