"Brev från kolonien" på mitt sätt!

Brev från internatet, av mig/Nathalie!

Hejsan stabben Hejsan morsan!

Här är brev från älsklingsflickan.

Vi har kul på internatet,

vi är ett gäng vilda ungar i en

Stor barack med massa sängar.

Kan ni skicka mera pengar?

För det vore en god gärning

Jag har spenderat sista öret på alkoholförtäring.

Här är roligt vill jag lova

fastän lite svårt att sova

killen som har rummet brevé.

Han han har fått förlite han på senaste.(kanal+)

Jag har stukat bägge fötterna

för jag skulle pröva flyga

när vi lattja på balkongen

men min vän var värre, hon bröt hela benet.

Ute i skogen finns baciller

men min granne han har piller

som han köpt utav en ful typ,

och om man äter dom blir man en jättekul typ.
Jag är inte rädd för spöken

Och min kompis han har kröken

Som han gjort utav potatis!?

Och den säljer han i baracken nästan gratis(50kr)
♫  ♪ ♫  ♪
Våran fröken är försvunnen

Hon tog flyget härom dagen

För en morgon blev hon galen

För vi prata om sexleksaker i matsalen.
♫  ♪ ♫  ♪
Föreståndaren han har farit

han blir aldrig var han varit,

för polisen kom och tog hand

om honom förra veckan när vi lekte skogsbrand.

Ute i skogen finns det rådjur,

i baracken finns det smådjur

och min bästa granne viktor

han sitter ensam på sin toa han och deppar.

Han har slutat med svartpeppar,

Han fick magsjukan fastän han var så noga.

kram och kyss och hjärtligt tack sen,

men nu ska vi ut och bränna grannbaracken! (Viktor se upp)
Vad tycks? lite knas där på slutet men de funkar! <3

Kommentera här: