Fuck you, you ain't getting my cigarettes you can get your own smoke.

Åh så fint det var igår :P ja, jag kollade på bröllopet men va fan det sker inte ofta direkt så :P Daniel hade i alla fall det bästa talet av alla haha.  super snygg klänning hade Victoria också.
annars var dagen helt okej, men jag förstår inte varför vissa inte kan släppa saker och gå vidare...
ALLA människor kan ju göra fel, det är mänskligt så varför ska det vara så svårt att förlåta?
visst att den som det handlar om tar tid på sig men när dem det inte handlar om tar ÄNNU längre tid att förlåta så känns det ju lite fel. Och dessutom inte svarar när man ber om ursäkt utan att ens veta vad man ber om ursäkt för för att man egentligen inte gjort dem något...
jag försöker skita i det, ha kul och tänka på annat men det är svårt på kvällen när man inte har något annat att distrahera hjärnan med... :/

Fuck you, you ain't getting my cigarettes you can get your own smoke.

 

Fuck you, you ain't getting my apologize 'cause I haven't done you a thing.

 

You can be quiet, just waiting, but I've done what I can and more, said I'm sorry I did wrong even thou I didn't do YOU anything. I was messing around my own shit, that's not your business but HEY just because I actually care I told you I was sorry 'cause I did wrong, but you're not even answer me.

 

If that's what YOU’re calling a friend, I will not even bother trying anymore, 'cause that ain't what I want as a friend... but HEY I'm ready to forgive you even without hearing you say you’re sorry!

typ såhär känner jag mig just nu...
fan va jag vill...

Kommentera här: