Sometimes it's just kind of Weird, but hey I'm weird!

Ja ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig...
kunde inte somna förens 9 imorse!
jag försökte faktiskt, jag låg i sängen och såg på film, men det gick verkligen inte.
Så efter att ha legat vaken i några timmar så gick jag och la mig i min lillasysters säng med lysande stjärnor i taket och tyg som hänger från taket så det blir som en koja (jätte mysigt) men det gick inte heller.
så då gick jag omkring och tog en massa foton istället och sedan vid nio la jag mig och satte på tvn, det ända som gick var nyheter, trav och ett barnprogram med en ubåt som hette Ubbe...
Jag låg och lyssnade på ubåten Ubbe, å nån racerbil tills jag somnade vid 9...
Men efter knappt tre timmars sömn så ringer det! J***A SEMBO som undrar om jag betalt för bokningen av resan...
(När man är morgontrött och det vanligtvis tar runt två timmar för mig på morgonen innan jag kan få ut ett vettigt ord ur munnen + att jag nu hade sovit väldigt dåligt så blir det inte en sån bra konversation...
Sedan var man ju inte beredd på att det skulle var någon okänd människa som skulle ringa och väcka en heller.)
...
-NÄ! det har jag inte.
-Nähä, är du inte Sara? (Jag hade faktiskt svarat hej de e Nathalie)
-Nej, det är jag inte... eller asså hon e öh inte hemma just nu...
- Nähä... okej..
-vill du typ ha hennes nummer? eller nått? <-- (varför sa jag ens det sista?)
- ja tack!
- okej.. öh..  073...
-Ja.
-eller.. eh.. nä.. 073... 0.. 070
-Ja.
- ah... 070... *försöker febrilt komma på vad min mamma faktiskt har för nummer* - #######
- okej tack så mycket!
- ah...
-hej då!
-hej då!
Ja ungefär så löd mitt samtal med henne, stackars SEMBO tjej men vad gör väll det. jag har i alla fall kul åt det nu i efterhand. Hoppas att hon också har det, fast för henne kanske det inte var så kul...!?


Kommentera här: