Please soldier come carry me away...


If there actually was soldiers for this, to take you away from the bad things and take you to funnier places in life.

 

Hur kan allt bli så fel, så tvärtemot som jag vill att det ska vara
De jag vill ska höra av sig förblir tysta
medan de jag vill glömma bort fortsätter höra av sig varje dag.
det finns personer...
jag vill skrika åt dem hur det var, att de inte har någon rätt att behandla mig som de gör.
jag vill skrika förlåt mig, kyssa dina kinder och gråta i din famn.
jag vill skrika åt dig att hålla käften, sluta höra av dig för varje gång du ringer drar du mig djupare ner, gå vidare.
men jag vet att det kommer förbli som det är...
jag kommer vara tyst...
jag kommer låta dig ignorera mig.
jag kommer låta dig glömma bort mig.
jag kommer låta dig ringa varje dag bara för att säga att du vill höra min röst.
önskar att det fanns någon som kunde berätta hur man gör...
tala om för mig vad jag ska göra...

Kommentarer:

1 Sofie Eriksson:

skriven

Allt löser sig Nathalie! :)

Kommentera här: