Det skulle bli ett bra lov och detta skulle blivit en bra kväll...

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden inte bara en bit utan ända tillbaka till 2009.
jag skulle aldrig glömt dig som jag gjorde, jag skulle inte lyssnat på alla andra som sa att du inte var värd mig, att jag borde hitta någon bättre men jag tappade bort mig bland alla röster, jag gjorde det alla andra tyckte att jag borde så jag förlorade dig igen. Du hade gjort mig så illa första gången men jag förlät dig för jag älskade dig så min vän...
sedan gick allt bara fel i alla fall för jag hade tappat bort mig själv redan då så denna gång tänkte jag att jag inte ville bli sårad så jag lyssnade på alla andra. Men då sårade jag dig... Nu är vi inte vänner för du orkar inte... men den dag du ångrar dig så ska du veta att jag står här med öppna armar för jag tänker ofta på dig kan du förlåta mig?  puckopojken <3 du vet att du inte lever upp till namnet och jag med, men jag vet att jag bara ger dem jag verkligen älskar sådana smeknamn men det vet inte du...
Efter allt som hände mellan oss har allt bara gått fel jag försökte glömma dig, lyckades ett tag jag träffade en kärlek jag var glad men inget kändes lika bra längre... jag kände hur du sjönk varje gång jag nämnde hans namn...
allt blev fel...
jag saknar allt...

Kommentera här: