Rainy night <3

Alldeles ensam hemma en mörk kväll som denna, som tur var visar de "Girl, interrupted"  på 4an som jag velat se ett tag  nu :D tur det.
Men hur kan man översätta "Girl, interrupted" till "Stulna år" det låter inte alls lika bra ju. Hur som helst ska jag seAlldeles ensam hemma en mörk kväll som denna, som tur var visar de "Girl, interrupted"  på 4an som jag velat se ett tag  nu :D tur det.
Alldeles ensam hemma en mörk kväll som denna, som tur var visar de "Girl, interrupted"  på tvn som jag velat se ett tag  nu :D tur det för i det här vädret kan man inte mycket annat än att hålla sig inne.
Men hur kan man översätta "Girl, interrupted" till "Stulna år" det låter inte alls lika bra ju. Hur som helst ska jag se den nu, hoppas den e så bra som jag fått för mig.

Kommentera här: