Härligt, härligt <3

Idag promenerade jag längs norr mälarstrand och vi tog en glass i den stekande solen, sedan gick jag förbi H&M för att köpa ett par skit snygga shorts, men då har de dem inte!!! :( så det blev ett sött linne och ett skärp istället :)
Efter det fortsatte jag hem för lunch på balkongen innan jag bokade resa till Norrköping och underbaraste Boorken<3 Åker dit på fredag, GUD vad jag saknat min Köttbulle kompis <3
Nu sitter jag på balkongen med syster och dricker chai-te, från att vi nyss kommit hem från en annan balkong där vi firat... ja vad vi firade vet jag inte men vi gjorde det med jordgubbar och champagne i alla fall, haha
Detta är vad jag kallar en utmärkt dag!
Fast jag vågar inte sitta på balkongen längre för det flög FLADDERMÖSS precis ovanför mitt huvud!!!
HJÄLP VA LÄSKIGT, Jag lovar snart kommer de störta i mitt huvud så jag går in haha, OCH STÄNGER DÖRREN!!!

Kommentera här: