suck my dick

Förhelvetes Jävla helvete!
Orkar inte mer, så jävla dött allt känns
Jag orkar inte mer, fan allt går åt helvete. Försvinner du nu också så försvinner jag.
Det har vart skit mellan oss flera gånger, vi har inte pratat på evigheter men jag vet att de skulle blivit bättre, hur fan kan du då bara försvinna.
så nära du ändå kändes för mig ett tag... hur kan man bara glömma
Hade du ens tänkt berätta?!
Nä det hade du inte tänkt... såklart jävla idiot jag är. för jag betyder inte ett skit för dig längre. Jag vet.
men jag kan inte glömma hur nära vi var. jag fan blir av med allt på samma gång oxå.
jag kan fan inte andas jag hatar denna värld!
Jag gråter, jag gråter för dig.. men till vilken nytta...
Jag tror du var en av de få personer jag verkligen älskat.
därför höll jag dig på avstånd, för jag visste innerst inne, som alltid tas det jag älskar ifrån mig.
Jag ska aldrig mer älska.

Kommentera här: