<3

 

 

Ibland känner jag för att slänga ur mig hela min livshistoria för någon helt okänd person bara för att bli av med den så att jag kan glömma bort den och aldrig någonsin behöva tynga ner någon jag känner med den. Det finns så många som betytt mer än vad dem någonsin kommer att förstå. Att jag kunde åka hem till er på julaftonskvällen och sitta i er soffan och se på tv utan att behöva förklara ett ord. Att ni ringde och lånade en bil mitt i natten för min skull fick mig att förstå att det betydde, ni fick mig att skratta med ett par juiceflaskor på mc donalds när jag egentligen borde lagt mig ner på golvet och slutat andas. Du behöver inte ha gjort något speciellt, bara att du lyssnade hjälpte. Det är så många som inte vet hur mycket det faktiskt betydde bara att de satt bredvid mig höll min hand eller gav mig en klapp på huvudet. Även om det inte är dem jag umgås med mycket eller om det är det så hjälper det mig. Det finns så många som jag vill ska veta att dem faktiskt fått mig att orka bry mig försöka på nytt. Läs inte och tro att det inte inkluderar dig, för känner du mig så är jag säker på att jag även menar dig. Något som för dig inte betyder mycket alls kan ha gjort det för mig.

Kommentera här: